KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r., Nr 119) – dalej RODO informuję, że:
-
Administratorem Twoich danych osobowych jest "Domedic-Dental" S.C. z siedzibą w Sulechowie przy ul. Morelowej 21, 66-100 Sulechów.
Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Domedic-Dental ul.Morelowa 21, 66-100 Sulechów
- przez e-mail: biuro@domedicdental.pl
- telefonicznie: tel./fax 68 385 87 62 / 662 217 520 -
Twoje dane będą przetwarzane w celu:
-
zwykłego przetwarzania w celu realizacji umowy, której jesteś stroną, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
w zakresie, w jakim przetwarzanie Twoich danych i korzystanie z nich jest wymagane przepisami prawa, np. w celu zapewnienia zgodności z okresami przechowywania dla celów podatkowych lub handlowych, lub w celu wykonania obowiązków w zakresie identyfikacji kontrahenta i rejestracji transakcji wynikających z regulacji dotyczących prania pieniędzy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, -
marketingu bezpośredniego (np. przekazywania klientowi informacji
i zapewnianie mu wsparcia, zapraszanie na prezentacje produktów, powiadamianie
o innowacjach technicznych oraz nowych produktach i usługach, składanie ofert) na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez nasz podmiot, zgodnie
z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, -
dochodzenie roszczeń lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z obowiązków umownych lub ustawowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, odpowiednio, podnoszącego roszczenie lub strony przeciwnej (pozwanego), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) i ust. 4 RODO,
-
Dodatkowe lub uzupełniające informacje na temat celów przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się w dokumentacji kontraktowej, formularzach, oświadczeniach
o wyrażeniu zgody lub innych materiałach przekazywanych przez Ciebie (np. w związku
z korzystaniem z naszej strony internetowej lub w naszych regulaminach).
Prawnie uzasadnionymi interesami realizowanymi przez Administratora danych są: marketing bezpośredni, dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami, opracowywanie i ulepszanie produktów a także świadczenie nieodpłatnych usług.W związku z przetwarzaniem Twoich danych w celach wskazanym w pkt. 2, odbiorcą Twoich danych osobowych mogą być zewnętrzni dostawcy usług (np. podmioty zapewniające obsługę i wsparcie w zakresie informatyki oraz oprogramowania, biura informacji kredytowej, obsługę korespondencji, podmioty świadczące usługi kurierskie, logistyczne), a także księgowi, doradcy prawni, organy administracji i sądy.
-
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
-
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
-
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do Europejskiego Obszaru Gospodarczego /organizacji międzynarodowej.
-
Administrator nie będzie stosował wobec Ciebie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
-
Dane osobowe przechowujemy tylko przez czas niezbędny do zrealizowania powyższych celów, tzn.
-
w celu wykonania umowy i egzekwowania roszczeń lub przeprowadzenia obrony przed roszczeniami wynikającymi z obowiązków ustawowych lub umownych wobec Ciebie, do końca roku następującego po rozpoczęciu biegu okresu przedawnienia odpowiednich wzajemnych roszczeń,
-
w celu rozwoju i ulepszania produktu, a także świadczenia ewentualnych nieodpłatnych usług, do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec wykorzystywania Twoich danych w tym celu,
-
w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego, do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec wykorzystywania ich danych w tym celu oraz
-
przez taki okres i w takim zakresie, w jakim obowiązek przechowywania wynika
z przepisów prawa lub jest niezbędny do wykonywania obowiązku sprawowania nadzoru nad produktem, zapewniania jego bezpieczeństwa i ulepszania go, lub
w związku z zaistniałym sporem handlowym.
-